Перейти до основного вмісту

Стартап-Україна: teambuilding, marketing and development


Пропоную повернутися на кілька тисяч знаків назад і пригадати,  чому «перукарня» - це не стартап!
Стартап – це зростання! Компанія, що активно працює кожного дня! Немає значення сфера роботи, технології, залучення інвестицій, продукт на виході – зростання основа всіх основ! Мабуть це основна думка, яку потрібно засвоїти, перш ніж почати власний стартап – знову ж таки: перукарня не створена для прискореного зростання, в той час, як пошукові системи тільки заради цього існують.
Що ж, згадали; Україна починає свій власний стартап зростання, але досі не зрозуміло чи буде злет, де його чекати, коли; тож надіємося та орієнтуємося на світові тренди, так  і живемо..!
Швидке зростання означає: виробництво того, чого бажає велика кількість людей, можливість обслужити усіх клієнтів, незалежно від відстані чи часу.  Аби не вводити в оману,  справа не у великій кількості користувачів послугою, а у об'ємному ринку (покупці і їх платоспроможність!).
До розробки стартапу беруться просто-напросто «інші» люди з «іншим» способом мислення, тому на перший погляд в очевидних речах стартапери помічають недопрацювання – THE NEXT BIG THING.
Тільки погляньте, скільки усього змінилося з минулої осені, чи могли ми подумати про все, що сталося!? Прийшов час чітко окреслити, що нами зроблено та в основному, що належить зробити. Як на мене, левова частка досягнень у світі була представлена людству у критичні для нього моменти: воєнні, післявоєнні часи, криза, дефіцит, перевороти, соціально-політичні злами… Саме такі часи найкраще мотивують та підштовхують до змін на краще.
Це беззаперечний аргумент на користь того, що  Україна розвиває свійстартап: будує команду, розробляє маркетингову політику (канали збуту… комунікаційна політика… пропаганда…) налагоджує систему взаємодії передовий ланок свого функціонування (визначає пріоритетні напрями, ставить ціль, доповнює/підсилює систему).
Найважливіше, що повинен запозичити Стартап-України в усіх світових практик це новий підхід в УСЬОМУ. Відчайдушно намагаючись впровадити нові моделі як у менеджменті, маркетинговому підході, побудові концепції функціональної системи життєзабезпечення, ми швидко досягнемо зростання! Старі методи вже не діють, не варто орієнтуватися на них!
Останні події привели, підняли з диванів, дали поштовх, надію, ціль, тим хто мислить «по-іншому» і все це задля розвитку Стартап-України. Технології змінюють стиль роботи! Команда стартапу, рушійна сила швидкого розвитку – це вже не урядовці, можновладці, директори, професори, дипломати, а новатори в освіті, бізнесі – найбільшу цінність матимуть люди з високими здібностями, вміннями, навичками! 
Тож будуємо команду Стартап-Україна з « інвесторів» (експертів, аналітиків, розробників стратегії), «менеджера» (керівника процесами, комунікатора), «підприємця»  (продажника з підприємницьким хистом), «гравця» (генератора ідей).
Маркетинг, як будувати плани розвитку та просувати, та які методи приймаються в цей час суспільством: унікальність – показник якості, персоналізована подача інформації, альтернативні способи PR-компаній, Feadback від  клієнта. Традиційно відомий нам маркетинг«помер», менеджмент «помер».
Розвиток напрацьованої ідеї/мрії у самодостатню систему! Готовність номер один! Коли команда вже готова до фінішного забігу і траєкторія намічена,  не забудьте поставити запитання: «Навіщо я це роблю, Стартап-Україні потрібні гроші, публічність, чи може просто важливий сам процес досягнення цілі, наче б то хтось, робить щось, щось  прекрасне; ну і добре… продовжуйте далі… А де ж швидке зростання!?»
В цьому етапі для Стартап-Україна варто зрозуміти в якому напрямку рухатися, створити нарешті продукт,  досягти успіху та перейти у стадію великої компанії. Сфокусувати увагу на досягненні поставлених цілей, масштабуючи їх, рухатися далі!
Запорука успішного Стартап-Україна - якомога частіше «звіряти годинник»  з ринком.


З найкращими побажаннями Стартап-Україні!


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Надіюся, вдалося..! p.s. ARTteria життя

    Вже зробила. Повторю ще раз. Аби ж не захопитися. Ух… як же класно було :)

Якщо ви не готові

Не плануйте, якщо не готові виконати. Не шукайте, якщо не готові знайти. Не запитуйте, якщо не готові почути відповідь. Не переслідуйте, якщо не готові спіймати. Не обіцяйте, якщо не готові дотримати слова. Не відкривайте, якщо не готові закрити.... Краще нічого не робіть, якщо не готові, в усіх розуміннях цього слова!