Стартап-Україна: teambuilding, marketing and development


Пропоную повернутися на кілька тисяч знаків назад і пригадати,  чому «перукарня» - це не стартап!
Стартап – це зростання! Компанія, що активно працює кожного дня! Немає значення сфера роботи, технології, залучення інвестицій, продукт на виході – зростання основа всіх основ! Мабуть це основна думка, яку потрібно засвоїти, перш ніж почати власний стартап – знову ж таки: перукарня не створена для прискореного зростання, в той час, як пошукові системи тільки заради цього існують.
Що ж, згадали; Україна починає свій власний стартап зростання, але досі не зрозуміло чи буде злет, де його чекати, коли; тож надіємося та орієнтуємося на світові тренди, так  і живемо..!
Швидке зростання означає: виробництво того, чого бажає велика кількість людей, можливість обслужити усіх клієнтів, незалежно від відстані чи часу.  Аби не вводити в оману,  справа не у великій кількості користувачів послугою, а у об'ємному ринку (покупці і їх платоспроможність!).
До розробки стартапу беруться просто-напросто «інші» люди з «іншим» способом мислення, тому на перший погляд в очевидних речах стартапери помічають недопрацювання – THE NEXT BIG THING.
Тільки погляньте, скільки усього змінилося з минулої осені, чи могли ми подумати про все, що сталося!? Прийшов час чітко окреслити, що нами зроблено та в основному, що належить зробити. Як на мене, левова частка досягнень у світі була представлена людству у критичні для нього моменти: воєнні, післявоєнні часи, криза, дефіцит, перевороти, соціально-політичні злами… Саме такі часи найкраще мотивують та підштовхують до змін на краще.
Це беззаперечний аргумент на користь того, що  Україна розвиває свійстартап: будує команду, розробляє маркетингову політику (канали збуту… комунікаційна політика… пропаганда…) налагоджує систему взаємодії передовий ланок свого функціонування (визначає пріоритетні напрями, ставить ціль, доповнює/підсилює систему).
Найважливіше, що повинен запозичити Стартап-України в усіх світових практик це новий підхід в УСЬОМУ. Відчайдушно намагаючись впровадити нові моделі як у менеджменті, маркетинговому підході, побудові концепції функціональної системи життєзабезпечення, ми швидко досягнемо зростання! Старі методи вже не діють, не варто орієнтуватися на них!
Останні події привели, підняли з диванів, дали поштовх, надію, ціль, тим хто мислить «по-іншому» і все це задля розвитку Стартап-України. Технології змінюють стиль роботи! Команда стартапу, рушійна сила швидкого розвитку – це вже не урядовці, можновладці, директори, професори, дипломати, а новатори в освіті, бізнесі – найбільшу цінність матимуть люди з високими здібностями, вміннями, навичками! 
Тож будуємо команду Стартап-Україна з « інвесторів» (експертів, аналітиків, розробників стратегії), «менеджера» (керівника процесами, комунікатора), «підприємця»  (продажника з підприємницьким хистом), «гравця» (генератора ідей).
Маркетинг, як будувати плани розвитку та просувати, та які методи приймаються в цей час суспільством: унікальність – показник якості, персоналізована подача інформації, альтернативні способи PR-компаній, Feadback від  клієнта. Традиційно відомий нам маркетинг«помер», менеджмент «помер».
Розвиток напрацьованої ідеї/мрії у самодостатню систему! Готовність номер один! Коли команда вже готова до фінішного забігу і траєкторія намічена,  не забудьте поставити запитання: «Навіщо я це роблю, Стартап-Україні потрібні гроші, публічність, чи може просто важливий сам процес досягнення цілі, наче б то хтось, робить щось, щось  прекрасне; ну і добре… продовжуйте далі… А де ж швидке зростання!?»
В цьому етапі для Стартап-Україна варто зрозуміти в якому напрямку рухатися, створити нарешті продукт,  досягти успіху та перейти у стадію великої компанії. Сфокусувати увагу на досягненні поставлених цілей, масштабуючи їх, рухатися далі!
Запорука успішного Стартап-Україна - якомога частіше «звіряти годинник»  з ринком.


З найкращими побажаннями Стартап-Україні!


Коментарі