Перейти до основного вмісту

Перший напрямок: Львів-Варшава / First direction: Lviv-Warsaw

Іноді найкращий план - це... не мати жодних планів.
Так все і було, без планів, окрім квитка зі Львова у Варшаву і назад у Київ.
Мене чекали 7 днів інтенсивного відволікання. Так, не відпустки, а відволікання, натхнення, кольорів, музики, краєвидів, людей, звуків, емоцій, знайомств і всього похідного.
Вже тоді я знала відповідь на запитанн колег і друзів, яких же звісно цікавитиме: як відпочила?  - Я точно відволіклася...!
Розпочну зі старту, зі Львова. Переповнені вулиці, знайомі вулиці, близькі 
люди, цікаві заклади, нові знайомства, а головне щирі емоції. Вони зі мною всюди, не жалію їх, але і бережу.

Здивовані, лише 3 фото зі Львова? Так, я ж там своя, фотографувати близькі по кольорах, запаху чи звучанню вулиці було не найс, я насолоджувалася моментами. І ви так робіть по-частіше!
Далі трішки переживань перед дорогою, автобус, навушники, музика, трішки більше терпіння на кордоні, потім ще трішки сну і я у Варшаві. 
Тут вже відчула себе по-іншому, розпочала день з кави у маку - мої найрідніші знають, для мене їх латте найкраще!😊 І в дорогу, майже весь час пішки.
Дивіться фото, тому що словами я це не передам...
І від мене найкращий музичний супровід тут - https://soundcloud.com/maria-zagirska 😍
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Так надихав Львів і Варшава. 
Завжди залишайте невідвідані місця, так є зміст повертатися, принаймні я залишила кілька пунктів на карті на наступну поїздку 😍

Коментарі

  1. Пан Педро та його інвестиційне фінансування допомогли мені отримати фінансування мого проекту з поверненням ставки 2% в обмін на суму позики в розмірі 500 000,00 євро для фінансування мого проекту, і це було дуже швидко та безпечно, тому я раджу всім, хто тут шукає позики або інвесторів, зв’яжіться з паном Педро за WhatsApp:+1-863-231-0632 Електронна пошта: pedroloanss@gmail.com
    Дякую.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Стартап-Україна: teambuilding, marketing and development

Пропоную повернутися на кілька тисяч знаків назад і пригадати,   чому «перукарня» - це не стартап! Стартап – це зростання! Компанія, що активно працює кожного дня! Немає значення сфера роботи, технології, залучення інвестицій, продукт на виході – зростання основа всіх основ! Мабуть це основна думка, яку потрібно засвоїти, перш ніж почати власний стартап – знову ж таки: перукарня не створена для прискореного зростання, в той час, як пошукові системи тільки заради цього існують.

Якщо ви не готові

Не плануйте, якщо не готові виконати. Не шукайте, якщо не готові знайти. Не запитуйте, якщо не готові почути відповідь. Не переслідуйте, якщо не готові спіймати. Не обіцяйте, якщо не готові дотримати слова. Не відкривайте, якщо не готові закрити.... Краще нічого не робіть, якщо не готові, в усіх розуміннях цього слова!

Надіюся, вдалося..! p.s. ARTteria життя

    Вже зробила. Повторю ще раз. Аби ж не захопитися. Ух… як же класно було :)