Пропоную повернутися на кілька тисяч знаків назад і пригадати, чому «перукарня» - це не стартап!
Стартап – це зростання! Компанія, що активно працює кожного дня! Немає
значення сфера роботи, технології, залучення інвестицій, продукт на виході –
зростання основа всіх основ! Мабуть це основна думка, яку потрібно засвоїти,
перш ніж почати власний стартап – знову ж таки: перукарня не створена для
прискореного зростання, в той час, як пошукові системи тільки заради цього
існують.
Що ж, згадали; Україна починає свій власний стартап зростання, але досі не
зрозуміло чи буде злет, де його чекати, коли; тож надіємося та орієнтуємося на
світові тренди, так і живемо..!
Швидке зростання означає: виробництво того, чого бажає велика кількість
людей, можливість обслужити усіх клієнтів, незалежно від відстані чи часу. Аби не вводити в оману, справа не у великій кількості користувачів
послугою, а у об'ємному ринку (покупці і їх платоспроможність!).
До розробки стартапу беруться просто-напросто «інші» люди з «іншим»
способом мислення, тому на перший погляд в очевидних речах стартапери помічають
недопрацювання – THE NEXT BIG THING.
Тільки погляньте, скільки усього
змінилося з минулої осені, чи могли ми подумати про все, що сталося!? Прийшов час чітко
окреслити, що нами зроблено та в основному, що належить зробити. Як на мене, левова частка досягнень у
світі була представлена людству у критичні для нього моменти: воєнні,
післявоєнні часи, криза, дефіцит, перевороти, соціально-політичні злами… Саме
такі часи найкраще мотивують та підштовхують до змін на краще.
Це
беззаперечний аргумент на користь того,
що Україна розвиває свійстартап: будує команду, розробляє маркетингову політику (канали збуту…
комунікаційна політика… пропаганда…) налагоджує систему взаємодії передовий
ланок свого функціонування (визначає пріоритетні напрями, ставить ціль,
доповнює/підсилює систему).
Найважливіше,
що повинен запозичити Стартап-України в усіх світових практик це новий підхід в
УСЬОМУ. Відчайдушно намагаючись впровадити нові моделі як у менеджменті,
маркетинговому підході, побудові концепції функціональної системи
життєзабезпечення, ми швидко досягнемо зростання! Старі методи вже не діють, не
варто орієнтуватися на них!
Останні
події привели, підняли з диванів, дали поштовх, надію, ціль, тим хто мислить
«по-іншому» і все це задля розвитку Стартап-України. Технології змінюють стиль
роботи! Команда стартапу, рушійна сила швидкого розвитку – це вже не урядовці,
можновладці, директори, професори, дипломати, а новатори в освіті, бізнесі –
найбільшу цінність матимуть люди з високими здібностями, вміннями, навичками!
Тож будуємо команду Стартап-Україна з « інвесторів» (експертів, аналітиків,
розробників стратегії), «менеджера» (керівника процесами, комунікатора),
«підприємця» (продажника з
підприємницьким хистом), «гравця» (генератора ідей).
Маркетинг, як будувати плани розвитку та просувати, та які методи
приймаються в цей час суспільством: унікальність – показник якості,
персоналізована подача інформації, альтернативні способи PR-компаній, Feadback
від клієнта. Традиційно відомий нам маркетинг«помер», менеджмент «помер».
Розвиток напрацьованої ідеї/мрії у самодостатню систему! Готовність номер
один! Коли команда вже готова до фінішного забігу і траєкторія намічена, не забудьте поставити запитання: «Навіщо я це
роблю, Стартап-Україні потрібні гроші, публічність, чи може просто важливий сам
процес досягнення цілі, наче б то хтось, робить щось, щось прекрасне; ну і добре… продовжуйте далі… А де
ж швидке зростання!?»
В цьому етапі для Стартап-Україна варто зрозуміти в якому напрямку
рухатися, створити нарешті продукт,
досягти успіху та перейти у стадію великої компанії. Сфокусувати увагу
на досягненні поставлених цілей, масштабуючи їх, рухатися далі!
Запорука успішного Стартап-Україна - якомога частіше
«звіряти годинник» з ринком.
З найкращими побажаннями Стартап-Україні!
Коментарі
Дописати коментар